Meer service verlenen met minder capaciteit? Hoe kun je als technisch bedrijf in deze veranderende wereld toch optimale service aan blijven bieden? Ontdek het zelf in het eXperience center van Festo op 31 januari 2023 in Delft! Deze Future FME Netwerk-bijeenkomst wordt samen met Young Hi Delta georganiseerd bij Festo om elkaars kijk hierop te horen.
De wereld verandert steeds sneller en dat vraagt om een flexibele maakindustrie. Digitalisering in machines neemt toe en Industry 4.0 vraagt om nieuwe standaarden en samenwerkingen. Door deze toename in complexiteit heeft de klant vaak advies en ondersteuning nodig bij het kiezen van producten en in het gebruik nemen hiervan. De klantenservice en klantondersteuning van een bedrijf zijn daardoor van uiterst belang om goede, langdurige klantrelaties op te bouwen.
Festo innoveert namelijk graag samen met klanten, om te inspireren, maar ook om van elkaar te leren, van de tekentafel tot inbedrijfstelling. Niet alleen biedt Festo persoonlijke service, ook hebben ze flink geïnvesteerd in de ontwikkeling van softwarepakketten waarmee klanten al veel zelf kunnen, zogenaamde “Configure-To-Product” tools. Hierdoor kan Festo niet alleen méér service aanleveren, de aangeboden service wordt door hun strategie ook persoonlijker en intensiever naar klanten toe zonder meer capaciteit daarvoor nodig te hebben.
Voorlopig programma
14:45-15:00 – Inloop
15:00-15:10 – Welkomst + korte introductie Future FME Network & YHD & Festo
15:10-15:30 – Presentatie Festo
15:30-16:00 – Rondleiding Festo
16:00-17:00 – Case-study
17:00-18.00 – Drankje + afsluiting