Verpakkingsprofessionals, brand owners, senior marketeers en designers komen voor kennis over en handvatten voor hun Packaging Innovations op 25 en 26 november naar Brussels Expo.
Met “Create significant value and differentiate your brand through packaging” als thema is voor hen een uniek en verfrissend programma samengesteld met inspirerende brand stories, internationale trends en voorlopers in innovatieve verpakkingstechnieken. Internationale top sprekers brengen samen de 2-daagse, engelstalige Conference over het meest krachtige marketinginstrument op het point of sale: de verpakking.
De sprekers op de Conference zijn mensen die de verpakkingswaardeketen en bijbehorende uitdagingen begrijpen, of het nu verkoop stimuleren, proces optimalisatie of het behalen van concurrentievoordeel in het schap betreft. Het aanwezige publiek bestaat uit brand owners, marketeers en verpakkingskundigen van de grootste merken en retailorganisaties uit België en Nederland. Zij zien o.a.:
Er zijn zowel eendaagse als tweedaagse tickets beschikbaar. Prijzen en het volledige programma zijn te vinden op de website
De Conference wordt gelijktijdig gehouden met het exclusieve marketing en design event Packaging Innovations. Het B-to-B event komt na 4 succesvolle edities in Amsterdam nu voor het eerst naar België. Tickets voor de Conference geven ook recht op toegang naar de showvloer met masterclasses en netwerkmomenten.