De verpakkingssector blijkt vastberaden om Packaging Innovations een succes te maken en is zeer flexibel na de verplaatsing van Brussel naar Mechelen.
De sprekers die in Brussel een Masterclass zouden houden, hebben hun agenda vrijgemaakt voor het event dat nu op 1 en 2 december a.s .in de Nekkerhal Mechelen gehouden wordt. Daarbij is het programma verrijkt met enkele internationale topsprekers die het publiek op de Packaging Innovations Conference zouden inspireren.
Uit het Verenigd Koninkrijk komt trendwatcher, Cate Trotter, vertellen over de laaste retail trends. Alles over hoe en welke kleuren de consument beïnvloeden en daadwerkelijk verkopen kunnen stimuleren, vertelt Bart Tigchelt van Color Pasport, Verpakkingsdesign expert Rowland Heming wijdt uit over welke wetmatigheden binnen verpakkingsdesign een merk kunnen maken of kraken in ‘Breaking the bounderies in Packaging Design’.
Packaging Innovations is het exclusieve verpakkingsevent voor marketeers, verpakkingsmanagers en designers. Na edities in Amsterdam en Londen wordt het exclusieve event voor het eerst in België gehouden. Exposanten tonen er de laatste technieken, materialen en mogelijkheden voor displayen verpakkingsinnovaties. Verder staat voeding voor de creatieve geest centraal in het Masterclass programma. Neuromarketing inzichten en verpakkingsdesign, de Nespresso brand story, de laatste internationale trends van intelligente verpakkingen, verpakkingsontwerp op het hoogste niveau in de competatieve luchtvaartsector passeren de revu.
Toegang voor Packaging Innovations is gratis voor de doelgroep: marketeers, designers, bedrijfsleiders en verpakkingsmanagers. Reguliere toegang is € 150, Het volledige programma en registratie via de website van Packaging Innovations