U weet het maar al te goed: het binnenhalen van nieuwe klanten is en blijft een uitdaging. Een steeds belangrijker middel hiervoor is uw website. Alleen: hoe goed uw site er ook uitziet, als niemand hem bezoekt mist u veel kansen. Misschien wel de belangrijkste voorwaarde voor meer sitebezoek is een optimale vindbaarheid in de Google-zoekmachine. Wist u bijvoorbeeld dat maar liefst 98 procent van de Nederlanders als eerste naar Google gaat als ze zich oriënteren op het aanschaffen van een product of dienst? Met andere woorden: uw doelgroep zoekt, ook naar u.
Op dinsdag 31 maart 2015 geeft zoekmachine-expert Michel van Kats van Contentbureau.nl u vanaf 18.30 uur een kijkje in de wondere wereld van online vindbaarheid. Hoe zorgt u ervoor dat uw website gevonden wordt door de bedrijven die u wilt? Wat is de rol van de tekst op uw website en hoe komt u tot de optimale SEO-strategie (Search Engine Optimization)? En wanneer en hoe zet u SEA (Search Engine Advertising) in?
De Afdeling voor Commercieel Ingenieur van het Koninklijk Instituut Van Ingenieurs nodigt u als ondernemer uit voor de interactieve kennissessie “SEO/SEA: hoe zet u het in voor een beter vindbare website?”