Laden Evenementen

« Alle Evenementen

  • Dit evenement is voorbij.

De stem van master Daniëlle de Jonge: commercieel omdenken in digitale tijden

31 maart 2021 van 3:30 pm tot 5:45 pm

Gratis bij eerste keer kennismaken

Tijdens de masterclass-serie ‘de stem van de master’ komen dit jaar acht masters aan het woord over twee hoofdthema’s. In de eerste helft van dit jaar gaan we in op aspecten rondom marketing en sales die de digitale transitie met zich meebrengt en versneld door Covid-19 zich over ons uitrolt.

In de masterclasses van dit najaar staat circulariteit als thema op het programma. Natuurlijk ook vanuit het perspectief van business development voor technische B2B bedrijven.

Vanuit vier invalshoeken
Per thema zullen vier masters hun stem laten horen vanuit vier voor business development relevante invalshoeken: Mens – Maatschappij – Markt – Product/dienst

Voor deze eerste masterclass van 2021 hebben we bekroond auteur en voormalig MarketingTroonredenaar Daniëlle de Jonge uitgenodigd om haar stem als master te geven over de rol van de mens in het marketing & sales proces in een steeds verder digitaliserend commercieel proces.

Nieuwe uitdagingen en kansen
One size fits none. Zeker als het om commercie en klantgerichtheid gaat! En helemaal nu het zakendoen voor een groot deel verschoven is – en blijft – naar digitale contacten, zoals uit een recente studie van McKinsey blijkt.

Dat geeft nieuwe uitdagingen én kansen. Wat niet verandert: klanten verwachten exclusieve persoonlijke aandacht. Van het allerprilste contact tot de jarenlange relatie die je met elkaar hebt. En het mooie is dat de (digitale) mogelijkheden om échte aandacht te geven voor het oprapen liggen. De kunst is ze doeltreffend en doordacht in te zetten.

De stem van master Daniëlle de Jonge:
commercieel omdenken in digitale tijden

De drie kernpunten waar onze master tijdens deze masterclass op ingaat:

  • Commercieel omdenken om relevant te blijven voor klanten in digitale tijden.
  • Online communicatiekracht als onderscheidende factor.
  • Fan zijn van klanten en hen kronen tot ambassadeurs.

Tijdens deze masterclass raak je geïnspireerd door aansprekende voorbeelden en krijg je volop praktische tips om meteen toe te passen. De focus ligt op de digitale transitie waarin het klantcontact terecht is gekomen. Met die kennis word ook jij zakelijk onweerstaanbaar aantrekkelijk in alle opzichten!

Locatie en tijdstip
Via je eigen laptop/PC of mobile device in je thuiskantoor, onderweg of op het werk. Want hoe dan ook: we verzorgen deze masterclass alleen online vanwege de nog steeds geldende corona-maatregelen.

Aanvang: 15.30 uur.
Eindtijd: circa 17.45 uur

Deelnemen?
Interesse om deel te nemen aan deze masterclass? Deelname is inbegrepen in de hier getoonde programma’s van STEM Community.

Nog geen deelnemer aan het eXplain/eXpand-programma? Dan bieden we je de mogelijkheid om een keer kosteloos kennis te komen maken. Heb je al eerder van dit kennismakingsaanbod gebruik gemaakt? Overweeg dan een deelname aan het eXplain/eXpand programma. Of betaal de kosten voor eenmalige deelname van € 99,– (excl. btw). Je kunt de manier waarop je deelneemt doorgeven via het formulier achter da aanmeldbutton.


Gegevens

Datum:
31 maart 2021
Tijd:
3:30 pm tot 5:45 pm
Kosten:
Gratis bij eerste keer kennismaken
Evenement Categorie:
Evenement Tags:
Site:
https://www.stem-imc.com/nl/de-stem-van-master-danielle-de-jonge

Organisator

STEM Industrial Marketing Community
Telefoon:
06 204 275 84
E-mail:
contact@stem-imc.com
Site:
http://www.stem-imc.com

Locatie

Online
Nederland + Google Maps
Site:
online
Meld je aan voor onze nieuwsbrief

Meld je aan voor onze nieuwsbrief

Ontvang wekelijks een email met daarin de meest interessante industriele vakbeurzen, congressen, seminars en webinars die in de daaropvolgende 2 weken plaats vinden (voorbeeld).

Gelukt! Ter verificatie is zojuist een email naar jou verzonden. Controleer je 'Postvak in' of spam map om je aanmelding te bevestigen!