
- Dit evenement is voorbij.
Het STEMmingscafé – wat B2B marketeers kunnen leren van Harari’s Homo Deus
10 december 2021 van 1:30 pm tot 2:30 pm
GratisAls marketeer heb je een extra zintuig. Het zintuig waarmee je de tijdgeest aanvoelt. Dat zintuig moet wel getraind en onderhouden worden. In het STEMmingscafé van vrijdag 10 december slijpen we ons geestesoog met behulp van historicus en futuroloog Yuval Noah Harari aan de hand van zijn boek Homo Deus.
Toekomst in historische context
Harari schets in Homo Deus waar we staan als mensheid anno de 21e eeuw. Hij beschrijft de huidige post liberale tijdgeest in haar historische context. Maar ook geeft Harari een kijkje in een mogelijke toekomst voor onze menssoort. Science fiction die op veel terreinen al werkelijkheid is geworden en waarin de rol van data, big data, de nieuwe wereldreligie vormt.
Betekenis in technische B2B
Wat dat met B2B marketing te maken heeft? En hoe je vanuit die tijdgeest als marketeer de koppeling maakt naar visie op je markt en acties voor je bedrijf? Die link legt Ton Oosterwijk, merkstrateeg en oprichter van A5tien tijdens het STEMmingscafé op vrijdag 10 december vanaf 13.30 uur via Teams. Meld je aan via de link en ga mee in gesprek over Homo Deus.
Kom je ook (weer) aanwaaien en je stem laten horen?
Kom je ook (weer) aanwaaien en je stem laten horen? Want we gaan graag ook de discussie met je aan over dit onderwerp.