Is jouw organisatie al helemaal voorbereid op de eerstvolgende beursdeelname? Is er al een ontwerp voor de stand? Welke actie ondernemen jullie die meer bezoekers op de stand oplevert? Het succes van jullie beursdeelname vraagt namelijk de nodige voorbereidingen.
Laat je het resultaat van een beursdeelname aan toeval over?
Net zoals voor alle andere vormen van (commerciële) communicatie vergt een beursdeelname de nodige voorbereidingen. Belangrijk daarbij is dat je vooraf ook een duidelijk – maar realistisch – doel stelt en daar ook de hele beursdeelname en alle activiteiten die daar aan gekoppeld zijn aan ophangt.
Onderwerpen die aan bod komen:
Laat je ispireren
Tijdens deze online inspiratiesessie krijg je handreikingen om meer te halen uit een beursdeelname. Laat je tijdens deze sessie inspireren om daarmee aan de slag te gaan.
Deelnemen?
We verzorgen deze (gratis) inspiratiesessie online via TEAMS op de genoemde datum en het aangegeven tijdstip. Na aanmelding ontvang je de deelnamelink.