Haal meer rendement uit bestaande klanten

Online

Weet je welke klanten bijdragen aan de winst van de organisatie? En welk percentage van jouw bestaande klanten niet bijdraagt aan de winstgevendheid van het bedrijf? Inzicht in het klantenbestand […]

Gratis

Wat zijn ‘the moments of truth’ voor jouw B2B klanten?

Online

Jouw (toekomstige) klant heeft voorafgaand aan het werkelijke koopproces doorgaans al heel wat ervaringen en contactmomenten met jouw organisatie. Maar ook in de koopfase zelf en in het after sales […]

Gratis

Hoe laad je de ACCU van je marketingplan?

Online

Verdwijnt jouw marketingplan na introductie en akkoord daarop ook te vaak in de 'onderste lade'? Worstel je met goede doelstellingen en acties die hout snijden? Hoe laad je de ACCU […]

Gratis

Hoe kies je de meest relevante marktsegmenten?

Online

Is de concurrentiedruk groot in de markt waarin je nu opereert? Wil je daarom je focus verleggen naar andere marktsegmenten? Of denk je dat groei vooral in andere segmenten te […]

Gratis

Klantinzicht biedt meer resultaat bij bestaande afnemers

Online

Weet je welke klanten bijdragen aan de winst van de organisatie? En welk percentage van jouw bestaande klanten niet bijdragen aan de winstgevendheid van het bedrijf? Inzicht in het klantenbestand […]

Hoe haal je (straks) meer uit een beursdeelname

Online

Is jouw organisatie al helemaal voorbereid op de eerstvolgende beursdeelname? Is er al een ontwerp voor de stand? Welke actie ondernemen jullie die meer bezoekers op de stand oplevert? Het succes van jullie beursdeelname vraagt namelijk de nodige voorbereidingen. Laat je het resultaat van een beursdeelname aan toeval over? Net zoals voor alle andere vormen […]

Gratis

Business Development in technische B2B

Online

Dé opleiding voor markt- en klantgerichtheid in technische B2B Industriële marketing, innovatie en sales Marketing voor ingenieurs. Deze opleiding (voorheen: Industrial Business Marketing & Sales) is speciaal ontwikkeld voor professionals […]