Wat zijn ‘the moments of thruth’ voor jouw klanten?

Online

Jouw (toekomstige) klant heeft voorafgaand aan het werkelijke koopproces doorgaans al heel wat ervaringen en contactmomenten met jouw organisatie. Maar ook in de koopfase zelf en in het aftersales traject zijn er vele momenten waarop jouw klant indrukken over jouw organisatie opdoet. Samen met de kwaliteit, prijs en prestaties van jouw producten en diensten bepalen […]

Inspiratiesessie: de ACCU voor je marketingplan

Online

Verdwijnt jouw marketingplan na introductie en akkoord daarop ook tevaak in de 'onderste lade'? Worstel je met goede doelstellingen en acties die hout snijden? Grote kans dat je jouw ACCU voor jouw marketingplan onvoldoende goed geladen hebt. Want doorgaans concentreren we ons op hetgeen we willen doen en welke acties we willen ondernemen om doelstellingen […]

Inspiratiesessie: de ACCU voor je marketingplan

Online

Verdwijnt jouw marketingplan na introductie en akkoord daarop ook tevaak in de 'onderste lade'? Worstel je met goede doelstellingen en acties die hout snijden? Grote kans dat je jouw ACCU voor jouw marketingplan onvoldoende goed geladen hebt. Want doorgaans concentreren we ons op hetgeen we willen doen en welke acties we willen ondernemen om doelstellingen […]

Hoe haal je meer uit een beursdeelname

Online

Is jouw organisatie al helemaal voorbereid op de eerstvolgende beursdeelname? Is er al een ontwerp voor de stand? Welke actie ondernemen jullie die meer bezoekers op de stand oplevert? Het succes van jullie beursdeelname vraagt namelijk de nodige voorbereidingen. Laat je het resultaat van een beursdeelname aan toeval over? Net zoals voor alle andere vormen […]

Inspiratiesessie: de ACCU voor je marketingplan

Online

Verdwijnt jouw marketingplan na introductie en akkoord daarop ook tevaak in de 'onderste lade'? Worstel je met goede doelstellingen en acties die hout snijden? Grote kans dat je jouw ACCU voor jouw marketingplan onvoldoende goed geladen hebt. Want doorgaans concentreren we ons op hetgeen we willen doen en welke acties we willen ondernemen om doelstellingen […]

STEMmingscafé #18 – Een nieuwe ronde inspireren, leren, delen en ontmoeten!

Online

Half maart ging Nederland bijna volledig 'op slot'. Een dikke week later zijn we gestart met het STEMmingscafé. Geen verplichte kost. Wel een vast moment in de week om elkaar online te ontmoeten, elkaar te spreken en zorgen te delen. Inmiddels is het STEMmingscafé uitgegroeid tot een plaats om te verbinden, elkaar te inspireren, informatie […]

Haal meer rendement uit bestaande klanten

Online

Weet je welke klanten bijdragen aan de winst van de organisatie? En welk percentage van jouw bestaande klanten niet bijdraagt aan de winstgevendheid van het bedrijf? Inzicht in het klantenbestand biedt je uitzicht op meer rendement en resultaat bij bestaande afnemers. Want: het kost nog altijd tien keer meer tijd, geld en moeite om een […]

Inspiratiesessie: de ACCU voor je marketingplan

Online

Verdwijnt jouw marketingplan na introductie en akkoord daarop ook tevaak in de 'onderste lade'? Worstel je met goede doelstellingen en acties die hout snijden? Grote kans dat je jouw ACCU voor jouw marketingplan onvoldoende goed geladen hebt. Want doorgaans concentreren we ons op hetgeen we willen doen en welke acties we willen ondernemen om doelstellingen […]