Haal meer rendement uit bestaande klanten
OnlineWeet je welke klanten bijdragen aan de winst van de organisatie? En welk percentage van jouw bestaande klanten niet bijdraagt aan de winstgevendheid van het bedrijf? Inzicht in het klantenbestand […]
Wat zijn ‘the moments of truth’ voor jouw B2B klanten?
OnlineJouw (toekomstige) klant heeft voorafgaand aan het werkelijke koopproces doorgaans al heel wat ervaringen en contactmomenten met jouw organisatie. Maar ook in de koopfase zelf en in het after sales […]
Maak kennis met de principes van Business Development in technische B2B – online inspiratiesessie
OnlineWil je meer weten over de rol van business development in technische B2B? En hoe innovatie, marketing en sales hierbij een rol spelen? Maak dan kennis met de principes van […]
Hoe laad je de ACCU van je marketingplan?
OnlineVerdwijnt jouw marketingplan na introductie en akkoord daarop ook te vaak in de 'onderste lade'? Worstel je met goede doelstellingen en acties die hout snijden? Hoe laad je de ACCU […]
Online Roundtable: hoe bouw je strategische samenwerkingsverbanden na COVID-19?
OnlineNaast menselijk leed dat de gezondheidscrisis rond het Corona-virus meebrengt voltrekt zich ook een economische crisis door een eerste en tweede 'lockdown'. Maar er speelt nog iets. Want wat deze […]
Hoe kies je de meest relevante marktsegmenten?
OnlineIs de concurrentiedruk groot in de markt waarin je nu opereert? Wil je daarom je focus verleggen naar andere marktsegmenten? Of denk je dat groei vooral in andere segmenten te […]
Klantinzicht biedt meer resultaat bij bestaande afnemers
OnlineWeet je welke klanten bijdragen aan de winst van de organisatie? En welk percentage van jouw bestaande klanten niet bijdragen aan de winstgevendheid van het bedrijf? Inzicht in het klantenbestand […]
✅ Bootcamp: met behulp van LinkedIn de conversatie aangaan met beslissers (tip)
OnlineBen je een ondernemer, directeur, marketeer of sales manager in een technische B2B omgeving? Dan is LinkedIn hét middel om direct met beslissers bij (potentiële) opdrachtgevers in gesprek te komen. […]
Hoe haal je (straks) meer uit een beursdeelname
OnlineIs jouw organisatie al helemaal voorbereid op de eerstvolgende beursdeelname? Is er al een ontwerp voor de stand? Welke actie ondernemen jullie die meer bezoekers op de stand oplevert? Het succes van jullie beursdeelname vraagt namelijk de nodige voorbereidingen. Laat je het resultaat van een beursdeelname aan toeval over? Net zoals voor alle andere vormen […]
Business Development in technische B2B
OnlineDé opleiding voor markt- en klantgerichtheid in technische B2B Industriële marketing, innovatie en sales Marketing voor ingenieurs. Deze opleiding (voorheen: Industrial Business Marketing & Sales) is speciaal ontwikkeld voor professionals […]