Wat ervaren klanten nu precies voorafgaand, tijdens en na aankoop en gebruik van goederen of diensten? Het besef bij bedrijven over het belang van een goede Customer Experience (CX) groeit.
Het onderwerp laat ook de wetenschap niet onberoerd. Het aantal publicaties stijgt.. Recent voegden twee bekenden van STEM-imc hier een als ‘outstanding paper’ gehonoreerde publicatie aan toe.
Tijdens het eerste STEMmingscafé van het zesde seizoen is een van de auteurs – Dr. Raymond Loohuis – onze gast aan de ST@Mtafel.
Op basis van een conceptuele raamwerk en de bevindingen van dit artikel gaan hij tijdens dit STEMmingscafeé in op de implicaties van de bevindingen voor (technische) B2B bedrijven bij het verbeteren van de klantbeleving.
Maar ook gaat hij in op een verrassende paradox die tevens een risico met zich meebrengt. Waarom dat zo is? Kom dat ontdekken tijdens dit STEMmingscafé!
Kom ook (weer) aanwaaien en je stem laten horen!
Je bent van harte welkom om online deel te nemen van 13.30 tot 14.30 uur.
Deelnemen is inbegrepen in het (gratis) eXplore programma. Maar meld je svp wel vooraf aan, zodat we je op tijd de deelnamelink kunnen sturen.