Echt luisteren lijkt in een wereld die steeds vluchtiger wordt een schaars goed.
“We kunnen dan ook gerust spreken van een luistercrisis,” aldus Eric de Haan. Auteur van het voor de PIM-marketingliteratuurprijs 2022 genomineerde boek ‘Luisteren is goud’.
Als je niet goed luistert, wordt ook de stem van de klant niet goed gehoord. Terwijl dat juist zo belangrijk is om een beter begrip te krijgen over de problemen en drijfveren van de klant. En jouw aanbod dar beter op af te kunnen stemmen en de relatie te verbeteren.
Alle reden dus om tijdens dit STEMmingscafé te luisteren naar wat Eric te vertellen heeft over zijn jongste boek en de ontwikkelmethodiek Theory U.
Waarmee de eigen luistervaardigheid en die van de organisatie verbeterd kan worden. En natuurlijk jouw stem over dit onderwerp te laten horen.
Je bent van harte welkom om online deel te nemen van 13.30 tot 14.30 uur.
Deelnemen is inbegrepen bij het (gratis) eXplore programma.
Nog geen deelnemer? Meld je dan hier aan!