De ‘strijd’ tussen sales en marketing lijkt anno 2023 nog steeds voort te duren. Zijn er mogelijkheden om de strijdbijl te begraven den de vredespijp te roken?
We spraken er al over tijdens het STEMmingscafé van vrijdag 3 maart en zetten de discussie voort met een aantal voorbeelden uit de praktijk.
Want uit onderzoek is bekend dat bedrijven die sales en marketing op een lijn weten te krijgen en samen te laten werken versnelling aanbrengen in hun resultaten. Die kan wel oplopen tot een viermaal zo hoge uitkomst.
Toch blijkt uit datzelfde onderzoek dat slechts 25% van de bedrijven in staat is om de samenwerking tussen sales en marketing goed op te lijnen.
Voldoende reden om samen met sales trainer Hielke Dijkstra naar een aantal praktijkvoorbeelden te kijken. Om met elkaar de discussie aan te gaan en er samen van te leren.
Kom ook (weer) aanwaaien en je stem laten horen!
Je bent weer van harte welkom om online deel te nemen van 13.30 tot 14.30 uur.
Meld je svp vooraf aan, zodat we je op tijd de deelnamelink kunnen sturen.