Leren van elkaar, ervaringen delen, eye-openers en waardevolle discussies. Het zijn de vier belangrijkste redenen die genoemd werden om deel te nemen aan in onze STEMmingspeiling over het STEMmingscafé
En dat sluit naadloos aan bij wat we met het STEMmingscafé voor ogen hebben: dé online ontmoetingsplaats zijn voor iedereen die met andere belangstellenden wil praten over business development in technische B2B.
Het STEMmingscafé is er elke vrijdagmiddag online. Maar voortaan van 14.00 tot 14.45 uur.
Daarbij gaan we aan de slag vanuit vier hoofdthema’s. En voor de vierde vrijdag in de maand is dat iets over industriële marketing in de praktijk. Want daar zijn best nog wel wat vragen over.
Deze vrijdag in een soort ‘after-party’. Want dinsdag 26 september stond industriële marketing in de praktijk centraal tijdens de jubileum STEM van de Master vanwege het 25-jarig bestaan van STEM-imc.
Staat marketing (nog) niet zo hoog op jouw prioriteitenlijst maar wil je er wel meer over te weten komen. Of wil je graag eens in gesprek met andere mensen over marketing in een technische B2B omgeving.
Tijdens het STEMmingscafé praten we er op een laagdrempelige wijze over. En over de rol van marketing, sales, innovatie en communicatie in een dagelijkse praktijk van technische B2B bedrijven.
Kom gerust (weer) aanwaaien en je stem laten horen!
Je bent van harte welkom om online deel te nemen van 14.00 tot 14.45 uur.
Maar meld je svp wel even vooraf aan via onderstaande ‘deelname button’. Dan ontvang je direct de deelnamelink in je mailbox