Jouw (toekomstige) klant heeft voorafgaand aan het werkelijke koopproces doorgaans al heel wat ervaringen en contactmomenten met jouw organisatie. Maar ook in de koopfase zelf en in het after sales traject zijn er vele momenten waarop jouw klant indrukken over jouw organisatie opdoet.
Samen met de kwaliteit, prijs en prestaties van jouw producten en diensten bepalen al deze momenten de totale beleving die de klant ervaart: de ‘Customer Experience’. En daarbij zitten ook ‘moments of truth’. Momenten die alles bepalend zijn voor het verdere verloop van de onderlinge relatie. Direct of pas in de toekomst
Laat je inspireren
Tijdens deze sessie reiken we je de basisprincipes voor het samenstellen van de ‘customer journey’ aan die inzicht geeft in die momenten van waarheid. De basis waarop je de juiste ‘Customer Experience’ voor jouw klanten en potentiële afnemers verder kunt ontwikkelen.
Deelnemen?
Laat je tijdens deze sessie inspireren om de principes van Customer Experience en Customer Journey toe te passen voor jouw technische B2B bedrijf.
We verzorgen deze gratis sessie online via TEAMS op de genoemde datum en het aangegeven tijdstip. Na aanmelding ontvang je de deelnamelink.