Laden Evenementen

« Alle Evenementen

  • Dit evenement is voorbij.

Wat zijn ‘the moments of truth’ voor jouw B2B klanten?

1 juni 2023 van 9:10 am tot 10:00 am

Gratis

Jouw (toekomstige) klant heeft voorafgaand aan het werkelijke koopproces doorgaans al heel wat ervaringen en contactmomenten met jouw organisatie. Maar ook in de koopfase zelf en in het after sales traject zijn er vele momenten waarop jouw klant indrukken over jouw organisatie opdoet.

Samen met de kwaliteit, prijs en prestaties van jouw producten en diensten bepalen al deze momenten de totale beleving die de klant ervaart: de ‘Customer Experience’. En daarbij zitten ook ‘moments of truth’. Momenten die alles bepalend zijn voor het verdere verloop van de onderlinge relatie. Direct of pas in de toekomst

Laat je inspireren
Tijdens deze sessie reiken we je de basisprincipes voor het samenstellen van de ‘customer journey’ aan die inzicht geeft in die momenten van waarheid. De basis waarop je de juiste ‘Customer Experience’ voor jouw klanten en potentiële afnemers verder kunt ontwikkelen.

Deelnemen?
Laat je tijdens deze sessie inspireren om de principes van Customer Experience en Customer Journey toe te passen voor jouw technische B2B bedrijf.

We verzorgen deze gratis sessie online via TEAMS op de genoemde datum en het aangegeven tijdstip.  Na aanmelding ontvang je de deelnamelink.

Gegevens

Datum:
1 juni 2023
Tijd:
9:10 am tot 10:00 am
Kosten:
Gratis
Evenement Categorie:
Evenement Tags:
Site:
https://stem-imc.com/inschrijving-opleidingen-stem-imc/

Organisator

STEM Industrial Marketing Community
Telefoon
06 204 275 84
E-mail
contact@stem-imc.com
Bekijk de site van Organisator

Locatie

Online

Digitale Nieuwsbrief

SCHRIJF JE IN VOOR ONZE WEKELIJKSE NIEUWSBRIEF EN BLIJF OP DE HOOGTE VAN ALLE INDUSTRIËLE EN TECHNISCHE EVENTS!

Door jouw inschrijving voor de nieuwsbrief, ga je akkoord met onze privacy voorwaarden