De Covid-19 pandemie is op vele fronten spelbreker geweest. Uit onderzoek blijkt dat ook op het gebied van (marketing) opleidingen.
Misschien niet zo verwonderlijk, omdat door lock downs en andere maatregelen ook opleidingen voor een deel niet door zijn gegaan. De invloed is echter voelbaar. Slechts 1 op de 5 respondenten (9%) uit dat onderzoek geeft aan ze zich goed voorbereid voelen op hun toekomst in marketing.
En hoe zit dat dan in technische bedrijven? Waar marketing vaak geen zelfstandige functie is. En waar mensen met een technische achtergrond marketing als onderdeel van hun functie naast andere werkzaamheden moeten doen?
En wat zijn dan de onderwerpen waar de marketeer of degene die marketing in zijn portefeuille heeft in een technische B2B omgeving, meer van zou willen weten?
We praten er graag met je over in dit STEMmingscafé. Ook om te weten te komen welke onderwerpen aanspreken voor toekomstige activiteiten van STEM.
Save the date en kom (weer) een keer aanwaaien!
Je bent van harte welkom om online deel te nemen van 13.30 tot 14.30 uur.
Deelnemen is inbegrepen bij het (gratis) eXplore programma. Nog geen deelnemer? Meld je dan aan!