Mentale beschikbaarheid is misschien wel een aanscherping van het bekende marketingbegrip ‘breinpositie’.
Want bij mentale beschikbaarheid gaat het om meer dan een hoge breinpositie van het merk of bedrijf. Het gaat bij mentale beschikbaarheid erom of jouw product/dienst, merk of bedrijf op bepaalde kenmerken de voorkeur krijgt boven een andere aanbieder.
Dus of bijvoorbeeld omsteltijd van jouw machine ‘het wint’ van die van misschien wel een veel bekender merk/bedrijf.
Mentale beschikbaarheid is een ‘on the edge’ model en meetmethode die inmiddels in B2C marketing toegepast wordt.
Maar wat heb je daar nu aan als technisch B2B bedrijf? En is fysieke beschikbaarheid eigenlijk niet belangrijker?
Samen met Martin Leeflang (Validators) praten we je bij over mentale beschikbaarheid en discussiëren we over het belang ervan voor bedrijven die opereren in een technische B2B omgeving.
Datum:
Donderdag 19 januari 2023
Tijd:
14.30 – 17.30 uur
Locatie:
Validators – Amsterdam
of online via MS-TEAMS
Deelnamemogelijkheden:
Deelname is inbegrepen in het STEM eXplain/eXpand programma.
Ter kennismaking met deze programma’s kun je deze keer gratis deelnemen, ook als je nog geen deelnemer bent aan het eXplain/eXpand programma STEM Industrial Marketing Community
Aantal deelnemers:
We hebben aardig wat plaatsen ter beschikking maar wacht niet te lang met aanmelden. Want: vol = vol.