STEM Industrial Marketing Community

  1. Evenementen
  2. Organisatoren
  3. STEM Industrial Marketing Community
Evenementen from this organisator
Vandaag

Zijn er ook schaduwkanten aan het businessmodel Product as a Service?

Een Product as a Service: Servitization. Een bejubeld business model en genoemd als dé oplossing voor (technische) bedrijven in de toenemende concurrentiestrijd en strijd tegen een afnemend onderscheidend vermogen. Maar is servitization wel geschikt als [...lees verder]

Gratis

Wat communiceer je eigenlijk met jouw Kerstfilm en met welk doel?

Online

We zouden ze vrijdag 23 december tonen tijdens het wekelijkse STEMmingscafé, de genomineerde films: voor de (technische) B2B Kerstfilm award. Maar door technische problemen kon dat niet doorgaan. Daarom hebben we die contest in 'Kerststemming'verschoven [...lees verder]

Gratis

Wat zijn de vooruitzichten voor (industriële) marketing in 2023?

Online

Het jaar 2022 was ook voor de business development van technische B2B bedrijven een roerig jaar.  De nasleep in toeleverketens als gevolg van de coronacrisis ging naadloos over in een crisis rondom energie, tarieven van [...lees verder]

Gratis

Wat heb je aan mentale beschikbaarheid in technische B2B?

Mentale beschikbaarheid is misschien wel een aanscherping van het bekende marketingbegrip 'breinpositie'. Want bij mentale beschikbaarheid gaat het om meer dan een hoge breinpositie van het merk of bedrijf. Het gaat bij mentale beschikbaarheid erom [...lees verder]

Gratis

Generatie Z aan de ST@Mtafel over werk, purpose, inkomen en meer!

Online

Ze zijn geboren tussen 2001 en 2015. De eerste lichting generatie Z-ers bestormt de krappe arbeidsmarkt. De praktisch opgeleide young professionals zijn al aan de slag. De eerste universitair opgeleiden melden zich aan de poorten [...lees verder]

Gratis

Luisteren is goud: ook voor het horen van de stem van de klant!

Online

Echt luisteren lijkt in een wereld die steeds vluchtiger wordt een schaars goed. "We kunnen dan ook gerust spreken van een luistercrisis," aldus Eric de Haan. Auteur van het voor de PIM-marketingliteratuurprijs 2022 genomineerde boek [...lees verder]

Gratis

Hoe innovatief is uw technische B2B bedrijf eigenlijk?

Online

Waardecreatie en innovatie is al vele jaren het motto dat we vanuit STEM-imc aan technische bedrijven meegeven. Een motto dat gericht is op het voorblijven van de concurrentie, het ontlopen van de commodity trap of [...lees verder]

Gratis

Digitale Nieuwsbrief

SCHRIJF JE IN VOOR ONZE WEKELIJKSE NIEUWSBRIEF EN BLIJF OP DE HOOGTE VAN ALLE INDUSTRIËLE EN TECHNISCHE EVENTS!

Door jouw inschrijving voor de nieuwsbrief, ga je akkoord met onze privacy voorwaarden